Nem én csináltam, az enyém még mindig készül:( Adam Butcher játéka nem rossz, de még jobbak a videóban adott tanácsai.
Ki ne akarna játékprogramot készíteni? Csak mikor leesik, hogy minden egyes mozgásfázist meg kéne rajzolni, a szereplők viselkedését minden helyzetben leprogramozni és közben még a hétköznapi életet is menedzselni kéne valahogy – no ekkor elfogy a lelkesedés. Az én tanácsom, hogy kezdd igen egyszerűvel, de rám ne hallgass, mert vagy öt év hozzá sem nyúltam a kis játékomhoz. Adam Butcher viszont 27 éves korára sikeresen befejezte azt a játékot, amit még 14 évesen kezdett el írni. Mielőtt előrántod a Game Makert vagy valami hasonlót, szerintem nézd meg ezt a videót.
Adam (velem ellentétben) a kitartóbb/csökönyösebb emberek közé tartozik, lehet, hogy másnak egyszerűen a belső motiváció elenyészésével kell szembenéznie, ehhez más tanácsok kellenek. Majd ha én is befejeztem a sajátomat, akkor adok párat. 🙂
Az ominózus, 13 évig készült Tobias and the Dark Sceptres elérhető a szerző honlapján Windows és Mac verzióban is. Ha valaki támogatni szeretné az alkotókat, akkor megvásárolhatja a játék hangtémáját képező albumot, mely Adam Butcher és Alisdair Cairns munkája.
Ha valakinek gond lenne az angol, akkor szóljon, kijegyzetelem a lényeget.