Tobias and the Dark Sceptres: 13 évig készült a 6 jótanács

Nem én csináltam, az enyém még mindig készül:( Adam Butcher játéka nem rossz, de még jobbak a videóban adott tanácsai.

Ki ne akarna játékprogramot készíteni? Csak mikor leesik, hogy minden egyes mozgásfázist meg kéne rajzolni, a szereplők viselkedését minden helyzetben leprogramozni és közben még a hétköznapi életet is menedzselni kéne valahogy – no ekkor elfogy a lelkesedés. Az én tanácsom, hogy kezdd igen egyszerűvel, de rám ne hallgass, mert vagy öt év hozzá sem nyúltam a kis játékomhoz. Adam Butcher viszont 27 éves korára sikeresen befejezte azt a játékot, amit még 14 évesen kezdett el írni. Mielőtt előrántod a Game Makert vagy valami hasonlót, szerintem nézd meg ezt a videót.

Adam (velem ellentétben) a kitartóbb/csökönyösebb emberek közé tartozik, lehet, hogy másnak egyszerűen a belső motiváció elenyészésével kell szembenéznie, ehhez más tanácsok kellenek. Majd ha én is befejeztem a sajátomat, akkor adok párat. 🙂

Az ominózus, 13 évig készült Tobias and the Dark Sceptres elérhető a szerző honlapján Windows és Mac verzióban is. Ha valaki támogatni szeretné az alkotókat, akkor megvásárolhatja a játék hangtémáját képező albumot, mely Adam Butcher és Alisdair Cairns munkája.

Tobias and the Dark Sceptres album borító

Tobias and the Dark Sceptres album borító

Ha valakinek gond lenne az angol, akkor szóljon, kijegyzetelem a lényeget.